Hundutställning

Idag var vi på brukshundsklubben, det var Inoff. hunduställning där.
Det var jag, Alex, Marie, John, Lisa, Patrik, Lisas pappa, Pia och respektive vovvar självklart ;)
Marie ställde Lycka, Lisa Ebba och jag ställde ut Rexen, tror att alla vi är helnöjda med utlåtandena vi fick om våra vovvar, det borde vi då vara iaf :)

Rex fick detta utlåtande: 2 år maskulin hane, bra huvud pigment bett, kraftfull hals, rak fram, bra vinkel bak, bra bröst, bra rygg, rör sig bra från sidan & fram & bak, välvisad.. Han fick BIR och HP..

Sen tyckte jag även att han skötte sig bra, lite sur mot ngn hane, men i stora drag skötsam :)

Marie och Lisa gjorde ett riktigt bra jobb med Lycka o Ebba, såg ut som att ni hade ställt ut dem hur många ggr som helst förut, skit duktiga! =)

Nåväl slutpratat vovvar nu :)

Igår var jag hos Malin, firade hennes o Lisas födelsedag! Det var kul, alltid lika roligt att träffa alla kompisar o bara surra surra surra :) Men jag for hem rätt tidigt, kring halv 11, men det dög för mig, skulle ändå upp så tidigt imorse.

Ikväll händer det inte särskillt mkt, Alex är ute med hans kompisar, och jag Vilma o Rex är hemma o myser på, har tänt ljus, laddat hem en film o köpt chips..Ne nu ska jag gå o mata gumman så hon blir nöjd :)

Trevlig kväll!

image5

Kommentarer
Postat av: jenny

bra emelie fortsätt uppdatera så här ofta i fortsättningen:) jo de går inte att gå in i din blogg via länken du skrivit i mina kommentaer???

2007-09-09 @ 15:52:52
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Pia

Han var SÅ duktig!:)
Kolla bilderna på min blogg!:)

2007-09-09 @ 16:47:34
URL: http://piasandberg.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej! Alltså, de går att gå in på din sida när jag går via länken som du lagt upp när du skrivit till Jenny. Men det går inte att hitta dig när man söker efter nya vänner? Knasigt va? :)

2007-09-09 @ 22:43:34
Postat av: Anonym

nu funkar de att gå in via länken men man kan inte bli vän med dig??? :(

2007-09-10 @ 14:31:25
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Helena

Nu hittade jag dig allt :P Jaha så jag var inte med på utställningen då!?!?! Haha! Puss!

2007-09-10 @ 19:39:28
URL: http://hheelleennaa.blogg.se
Postat av: Thess

Alltså din blogg!! Jag går alltid först till Fibbz blogg, sen till din via kommentarer och då går det inte!! Less :) Men det funkar när man skriver in det själv! Jaja, Puss på dig gullunge! Hoppas du har det bäst så hörs vi här i dagarna :)

2007-09-10 @ 19:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0