Hejsan svejsan!

Ska försöka kasta in ett par ord här medans gumman ligger i babysittern så snällt :)

Idag har Rexen kastrerats, STACKAREN säger jag bara, ALDRIG mer en hanhund, för aldrig ska jag utsätta en hund till för det här. Så hemskt, han är riktigt skamsen, har aldrig sett honom såhär, svansen mellan benen hela tiden & huvudet hängande i marken :( min älskling!

image6

Men Alex har iafkunnat vara ute o rasta av honom, men han vägrar att kissa som en flicka, utan han kämpar på för att lyfta det lilla som går.. För man kan ju inte sluta vara karl bara för att bollarna är borta inte ;)

Och som ni alla såg så glömde jag skriva att HELENA var med på utställningen pucko jag, haha det var ju hon som tog alla kort, skit fina blev dom ju, tack helena =)

Idag hann jag ut en promenad med Jenny Loke Douglas o Vilma, skönt att få röra på sig lite :) Trevligt att få prata av sig också, vad skulle jag ta mig till utan henne :) Och snart blir vi riktiga grannar, kuuul, haha!

Måste gå o ta ut bullarna från ugnen nu, ska hinna se IDOL!
Kom på att jag inte hann skriva nå av det jag skulle, skit samma :)
KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Han vill inte kissa som en flicka :) Stackarn.

2007-09-12 @ 07:05:59
Postat av: Pia

Stackars Rexen! Hälsa honom att han är lika mycket man utan bollarna!;)

2007-09-12 @ 07:19:55
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0