En trött Emelie

Jag är heeelt sjukt slut!
Kan inte för mitt liv förstå hur Vilma orkar vara vaken så mkt som hon är?! Hon sover i snitt, som högst 8 timmar/dygn. Och sover hon det minsta på dagen så är hon vaken halva natten.. Och nu är hon lite sjuk o har magknip, stackars liten :( Ska iaf börja med RIKTIGA rutiner nu på kvällarna.. För hon kommer ju aldrig få några om inte jag ger henne :)


Och jag o jenny är grannar nu :) Direkt man kliver innanför dörren hos dom så känner man sig som hemma, knäppt det där :)

Ska ringa Alex o be honom ta hem mat till oss, orkar verkligen inte laga mat idag!
Sen bada söt gumman :)
Hejdå..

Kommentarer
Postat av: Pia

Då ses vi eftermiddag på Kronan!=)

2007-09-18 @ 08:13:55
URL: http://piasandberg.blogg.se
Postat av: Lisa

Nog ska du se att hon kommer börja sova mera sen. Fröhoppningsvis! :P Vad ska du göra ikväll? Vill du ha någe besök? ;)

2007-09-20 @ 09:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0