uppe med tuppen! :D

Det känns då som det, gud jag har nog inte klivit upp såhär tidigt sen jag var gravid :)
Lr jio, ngn gång med Vilma kanske, men inte frivilligt isf.
Idag är iaf början på nya rutiner för mig.
Detta är saker jag ska ändra:
- Kliva upp tidigare, alltså kring kl 7-8 så att Vilma vaknar tidigare, så hon snabbare blir trött på kvällen :)
- Träna 3 dagar i veckan, åtminstonde kondition, och lite styrke. Tycker nämligen mest om konditionsträning.
- Börja spåra och söka en dag i veckan med Rex, Alex lät på.
- Miljöträna Rexen mer. Han är för det mesta coollugn i tex. stan när lastbilar kör förbi, när tåget passerar m.m. Men behövs för att förstärka mitt ledarskap.

Får väl se hur länge jag håller dessa punkter, ska bli intressant :)

Nåväl idag ska jag gå ut en prommis med Rexen, sen iväg till Nautilus i stan och träna, får hoppas att Vilma är snäll och bara kan finna sig i at ligga i vagnen och kolla på! Hemma kan hon ju ligga vaken på golvet, lr i tex. babysitterna själv hur länge som helst, men inte alltid i vagnen..
I eftermiddag ska jag till mamma i stan och ringa släkten runt och informera om dopet.
Efter det var det tänkt att fara upp på Ormberget och köra lite spår och uppletnde med Rex :)

Det tycker han är betyligt mkt roligare att göra än att tex. träna lydnad. Även fast hans svans viftar när vi tränar och han tjuter i bilen när vi närmar oss BHK så är det bara en fis i rymden om man jämnför glädjen :)

Ska väcka söt dockan Vilma nu, hej på er :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Vill också börja träna spår med Lycka. Tror att hon kommer att tycka det är så grymt mycket roligre än lydnad :)

2007-11-19 @ 08:16:03
Postat av: Liiiisa

Jag vill också börja träna msper med Ebba! Måste fan gööra det ;)

2007-11-19 @ 09:47:23
Postat av: Liiiisa

Vad fan har jag skrivit?! HAAH. Menade träna spår ;)

2007-11-19 @ 14:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0