måndag

en ny vecka redan! tiden går så fort nu, fast jag klagar inte, tycker det är skönt att helgerna kommer så snabbt..
idag har jag iaf tagit en promenad med rex, jenny, loke, lisa och ebba, så himla trevligt att bara prata samtidigt som man luffsar fram :)
rex skötte sig skit bra mot alla hundar vi mötte, känns kanon! varje gång det går bra, blir det som en morot för mig.. jag behöver att det ska gå bra för att fortsätta orka, så jag suger åt mig och fortsätter kämpa :)

efter promenaden så gick vi till jenny och åt glass med maränger, för lilla loke hade ju 1-års kalas igår. fast imorn är ju den stora dagen! :) han fick en anka som var som en klocka, där visarna låter och en massa knappar med olika melodier och ljud, tror att han tyckte om den :) skit duktig var han som direkt han hade öppnat paketet förstod vars han skulle trycka!

snart ska pappa komma hit och klippa sig, sen blir det långprommis med rex (om jag hinner), sen dog whisper, prison m.m.

jag ska framkalla en MASSSSSA kort, ända sen innan vilma föddes, vet ngn nån bra sida på internet som är billig? :)


lite bilder som vanligt då!

sommaren 2006
 

rex 11 veckor, man kan nog inte vara sötare! fy vill ha en till rex-valp nu ju :)
image35

Kommentarer
Postat av: Pia

Gud vilken fin bild på dig och Alex, jag blev alldelens varm inombords när jag såg den hihi. Ni såg verkligen kära ut! :) Och bebis-Rex var sjuktsöt!

2007-11-26 @ 19:47:16
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Lisa

Söt Rexen, som var SÅ duktig idag!! ;) Ebba är stolt över sin pappa! Hihi :) Trevligt idag, måste göras om ;)

2007-11-26 @ 19:48:13
Postat av: jenny

hej hej... läste din blogg om att nån billig sida på internet att framkalla bilder :)

vi brukar framkalla på www.onoff.se :) det kostar 99öre per bild å jag tycker att det är billigt å vi har framkallat jätte många bilder å det vart inte nå dyrt alls :)

hoppas allt e bra annars? jätte söt dotter förresten :)

hade bra /jenny å linnea

2007-11-26 @ 21:40:34
URL: http://www.lilllarsson.blogg.se
Postat av: Linda

Hej .

Brukar framkalla på www.extrafilm.se anger du rabattkod ameliababy så får du 50 gratisbilder också=)

Hoppas ni har de bra =)

2007-11-27 @ 10:28:50
URL: http://lindai.blogg.se
Postat av: Helena

Hallo jag brukar alltid framkalla från denna sida. Dom är billiga och har snabb leverans: http://se.photobox.com/ =) Syns ikväll!?!

2007-11-27 @ 11:35:47
URL: http://hheelleennaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0