lite nya saker

vilma har fått lite nya saker av morfar (min pappa) idag. han är såå snäll! hon fick en stol, som hon rdean sitter bra i, skit kul! sen fick hon en leksak som ser ut som en sån där hantel man tränar med, med ringar som far omkring på den + en jättefin body och två byxor :) så vi är hel nöjda!

dessutom var han här och hjälpte till att ta ner bården i sovrummet, nu ska vi äntligen tapetsera!!! :)
glömde skriva det jag skulle komma fram till, att han är världens bästa :=)
så imorn ska vi måla taket spakla och slipa, sen på fredag ska mamma ha vilma så ska vi tapetsera, jag och alex, haha önska oss lycka till :) första ggn själva, för båda två!
blir väl att se idol på kvällen, köpa hem ngn pizza och bara mysa.. ta en liten paus från stöket.

sen på lördag ska vi gå på fyndmarknaden i arcus, hoppas vi hittar nå kul!

äh skriver mer sen, sitter och ammar samtidigt, lite besvärligt.. :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul! Jag ska också fara på den där marknaden på arcus, man kan hitta mkt kul där :) Kanske ses? ;)

2007-11-08 @ 10:12:23
Postat av: Marie

Endast en riktigt rejäl kvinna kan göra två saker samtidigt, blogga och amma :)

2007-11-08 @ 11:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0