LESS

ursch, ingen bra dag idag..
hade varit nice att bara kunna krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet, men har en massa att göra så det har jag inte alls tid med.

får väl se vad man hittar på ikväll, tror de flesta ska ut ikväll, men inte jag. ska nog bara vara hemma med vilma och rex och bara vara, se idol osv.
men då är jag pigg imorn iaf, tänkte fara till klubben och träna rexen på förmiddan.

alex ska ut på krogen med hans kompisar.. tänk att han har så svårt att bestämma en sån där sak typ på måndag. jag sa att det skulle vara bra om han kunde bestämma sig t om. torsdag om han ska ut nå i helgen. men inte kunde han komma fram till nå, förrän idag såklart..
han verkar inte ha förstått att det krävs liite mer planering än så när man har barn och hund. vi är 4 st i den här familjen, alla med olika behov och då måste man kunna planera så alla hinns med..
och då blir det är ALLTID jag som skjuter mig själv åt sidan så att alt annat ska hinna göras.

när var jag tex. iväg själv till ngn kompis, eller bara for på stan själv och kollade på kläder? jag står enkomt  i duschen typ 20 min, för att få egentid. 
missförstå mig inte nu, jag älskar alex, älskar att vara mamma till våran lilla tös och inte ska jag glömma älskade rexen heller, men ibland blir det bara för mycket. ska släppa mitt "kontrollbehov" och låta alex ta lite mer ansvar så kanske han förstår.

äsch nu låter jag jätte negativ, men jag är bara allmänt loj idag, vill bara skriva av mig.
hejs!

våran snygga kille i höstvädret:
image13

jag o gumman:
image14

alex o vilmis på BB:
image15

Kommentarer
Postat av: Marie

Jaha, jag trodde inte du skulle med. Vi trodde att det bara skulle vara jag och Lisa, men nu i efterhand har jag insett att vi hade blivit en hel del ändå. Så det känns lite tråkigt att det inte blev nå. Men nästa vecka. Då jävlar. Då är tratten borta och allt. Då ska vi vara taggade till tusen :)

2007-11-02 @ 16:30:21
Postat av: Anonym

De kommer komma de där för alex också och vilma är ju så liten än, när hon börjar bli runt halvåret så ska du se att han livit bättre. Tar alltid lite extra tid för killarna att inse att planering faktisk är väldigt viktig. :)

2007-11-04 @ 12:08:51
URL: http://fibbz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0