irriterande

jag skrev ett jättelångt inlägg igår kväll, men det försvann.. ids inte skriva allt igen..
lillgumman sover iaf fortfarande, min lilla prinsessa :)
fast jag är vaken, rex väckte mig genom att sätta upp huvudet hans, på sängkanten mitt emot mitt och sucka allt vad han kan, gång efter gång tills jag vaknade. och varje gång jag öppnade ögonen så blev han överlycklig, söt sak :)
tänk vad glad man kan bli över så lite!

ska och träna dökroppen för första gången sen graviditeten idag, sköööööööönt!!!!!! :)
synd bara att man inte får träna så hårt när man ammar, men skit samma, bara jag år röra på mig :)
har ju bara gått promenader hittils, och sprungit lite, men fick sen höra att jag inte fick springa så snabbt efter snittet, så slutade med det.

var ju farsdag igår, firade alex här hemma med god frukost ch fika efteråt, hade också köpt tidiningen fighting magazine och en kex choklad åt han, han blev jätte glad :)
vi var även till min pappa och sen tills hans pappa och åt mkt god mat, de fick sig två st trisslotter var, men ingen av dom vann.

sen på kvällen for vi till hundhuset, 4:e ggn nu sen uppehållet vi hade som var på ca 1/2 - 1 år.. det gick jättebra jag är så stolt över rexen, vilka framsteg! :D

ska käka frukost nu, sen ringa kafelino och avboka, sen ut och gå!

haha titta på vår tokiga hund, snacka om en som gillar värmen! vi tapetserade i fredags, så då lånade i en sån här stark lampa för att se ordentligt vad vi gjorde.. den blir jättevarm så hade rex tryckt nosen mot den hade det nog frätit till! men rexen gick fram och kände efter, och kom då på att han ville "sola" sig lite, så han satte/la sig framför
och tyckte det var riktigt mysigt :) (det är inte sådär mörkt run om i lägenheten som det ser ut på bilderna, vart nå knas med kameran!)

image23

image24



Kommentarer
Postat av: Pia

Hihi, så söt han är!

2007-11-12 @ 09:25:56
Postat av: Liiiisa

Haha, sötnöten Rex!! ;)

2007-11-12 @ 09:59:45
Postat av: jenny

de var jag som ringde för att fråga vart du skulle, annars hade jag suttit och väntat fortfarande :)

2007-11-12 @ 10:33:25
Postat av: Marie

Men åhhh... Nedärvt till min lilla tös :) Värme är bäst!

2007-11-12 @ 11:40:49
Postat av: elin

blev du snittad? varför det, om man får fråga :) kram

2007-11-12 @ 13:31:50
URL: http://risgrynet.blogg.se
Postat av: elin

aha, nåja det viktiaste är att hon kom ut och mådde bra :) det var tal om att jag kanske skulle få snittas eftersom jag har chrons, men jag pratade med läkaren och han tyckte jag skulle föda vanligt. det är ju det jag helst vill också!

2007-11-12 @ 18:02:57
URL: http://risgrynet.blogg.se
Postat av: Catti

haha vad söt vovve. :P Jag är inte så duktig på hundraser men antar nu att det är denna bild du menar: http://catti.se/foto/Djur/DSC_0116.jpg ..? Det är en killkompis från västerbotten iallafall, en tjejvovve är det också. :)

2007-11-14 @ 21:21:50
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0