=)

imorn blir det tapetsering för hela slanten!
jobbigt som fan! Men det är värt det när allt är klart. äntligen så kanske man trivs i sovrummet också.
jag är dålig på att skriva här, är mest inne och läser alla andras bloggr ist, mkt roligare!

shit jag har sprängande huvudvärk, tror jag dör snart.. var egentligen meningen att jag kulle hänge in tvätten nu som vi har tvättat hela eftermiddagen, men ska gå med vilma i sängen och vila, jag döööör!

har varit ute nästan hela dagen, promenarade till pormberget tidigare idag och lät ebba rexen oh bosse busa, skit kul för dom! jävlar vad dom röjde.. och bosse han är fan lika snabbt som dom andra två bufflarna, även fast han är betydligt mindre :)
sen for vi hem till mig och fikade, sen ut igen :) på långpromenix, då var även jenny loke och douglas med :)
skit nice =)


ska kila i säng nu, hejs!


vilma i in nya stol :)

image16

söta extra sonen LOKE :) som snart är 1år, shit så tiden går fort !
så goo, ska hela tiden kramas och pussas!
image17


rexen och bosse, så kul dom hade!
image18


alla tre galningarna :)
image19

Kommentarer
Postat av: Liiiisa

Vilka roliga bilder du fick! :) Måste se restensen om de nu blen nå flera :)

2007-11-08 @ 22:14:43
Postat av: Pia

Söt hon är Vilma!:)

2007-11-09 @ 12:17:07
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0