snart helg igen

fasen så skönt att veckorna bara rinner iväg!
i onsdags var vi o badade jag alex o vilmis, jätte mysigt :) alex vill att vi ska fara fler ggr, tur att han är en sån pappa som vill hitta på mkt saker medsitt barn, för jag är nog mest en "mys-mamma" av mig :)
efter badet for vi o käkade på max, var nog ngn nybörjare som jobbade i driveen, så det tog 20 min att få maten, grrr, vi höll ju på att bli försenade till dop samtalet!
där träffade vi iaf de andra paren som ska döpa samtidigt som oss, och så fick vi reda på vars vi skulle stå osv..
vilma ska döpas sist av alla 3 barnen, hoppas hon inte blir allt för ottålig! :/ ;) haha!

idag så har vi bara myst på häre hemma, alex pluggar som en galning, shit han gör inte annat, träffar aldrig kompisar lr så.. men men vill man ha bra betyg så får man offra sig.. och det är skit bra av honom tycker jag :) han är grymt mkt bättre än jag någonsin var i skolan!

sen kring 3 tiden så gick jag jenny vilma loke rex o douglas o mötte jonna o zeke här på björx. tog en långpromenad o bara surrade, mkt trevligt :) antar att det blir fler ggr :)
rex skötte sig iaf bra tyckte jag, han tände till lite där när dogge o zeke lät mot varandra, men annars flöt allt på!
med tanke på att rex har blivit helt sinnes direkt han har kännt lukten av zeke förut så är detta ett stoooort framsteg :D

imorn blir det fika med pia o hennes brors barn (?), blir trevligt :)
hoppas att en sväng på stan ska sätta igång mina julkänslor nu, för jag har inga, hoho vars är ni??!
stackars vilma måste ju få en riktig jul ju!! :D
ska även fara o köpa drickor o mjölk till dopfikat efteråt också..
juste måste fråga jenny om jag får låna deras perkulator under lördagen??

folk kommer nog tycka att jag är knasig, men vi ska ha 3 st gudmödrar :)
alla 3 st passar lika bra, på olika sätt, kan inte välja ut bara 1 utav dom, då är jag hellre utan.. så då blev det 3 st =)
Jenny, Josefine o Sofia, så kul att ni vill!


nu ska jag söva trött vilma, skriver mer imorn!  godnatt

världens vackraste dotter!!

image54

världens bästa hund!

Kommentarer
Postat av: Pia

Men så gosig Vilma var på bilden!:)
Ska bli mysigt imorgon med fika och en massa prat. Täntke kanske att vi hinner kika på lite julklappar också efteråt?
Ses imorn. Kram:)

2007-12-06 @ 20:59:14
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja d va ju svin nice!!! Å Ja de blir fler gånger, dock e de hollys tur nästa gång;)

2007-12-06 @ 21:33:51
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Catti

Men svårt det där med gudmödrar! Hur ska man kunna välja liksom? :D När man har så många nära vänner så vill man ju inte stöta sig med någon precis.. :S

2007-12-06 @ 23:27:33
URL: http://www.catti.se
Postat av: Jonna

min msn e [email protected]
och där kan du få mitt nr:P
kraam

2007-12-06 @ 23:27:58
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Liiiisa

Mys Vilma! ;)

2007-12-07 @ 09:29:39
Postat av: Josefine

Det klart att jag ville vara gudmor åt världens sötaste Vilma! =)

2007-12-08 @ 17:47:33
URL: http://josefiiiin3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0