slö jag

som har varit så dålig på att uppdatera!
men nu kommer det :)

Julafton var toppen, fy fan så bra dag, kändes skit bra att vara här först hos oss, mina föräldrar och mina syskon plus vilma o alex såklart :) Krign 13-14 tiden så for vi vidare till Alex föräldrar, där öppnade vi paket, åt gott julbord, surrade och fikade! Vi fick så mkt fina julklappar, kändes som att man var ett barn igen. Jag har aldrig fått såhär mkt julklappar i hela mitt liv, har nog varit ovanligt snäll kanske? :) Kanske för att man gav släkten en bebis att snosa på? haha..

Juldagen spenderades första hos vilmas morfar på fika och lunch sen hos vilmas mormor på finmiddag, efterr'tt och allt. Sen hem och bara MYSA :) '
Annandagen var bra den med, vi var på rean jag och alex, vilma fick vara hos mormor.. vid kl 15 hämtade vi henne och for hem.. Kom då på att vi verkligen ville gå ut ikväll, så ringde mamma som mer än gärna hade Vilma hos sig undernatten, för första ggn :)
Det hade gått super bra! Jag sövde henne där, tog kanske 20-25 min? Sen for jag o jenny vidare till Ida.
Och kl 8 i morse vaknade Vilma, för första och enda ggn sen kl 22 på kvällen :)
Iaf så for vi inte till Cleo, och fy fan så skoj jag hade :) Enda ggn sen jag blev gravid, alltså över mer än ett år sedan som jag hade riktigt roligt! Lyckad kväll med andra ord..
Imorse kl 10 ringde klockan, bara upp och hoppa.. Ska ju o hämta Vilma. Gud att man kan sakna ngn så mkt efter bara en natt! Dessutom, sista ggn jag såg henne var ju kl 22 kvällen innan bara :)
Men hon blev SÅ glad av att se oss, hon började att skratta och sprattla med armar och ben! :D

Tog oss en promenad med mamma vid Gültzaudden och det, hade Rex lös rätt mkt, han gick så fint och var så duktig :) De hundar vi mötte på promanaden kollade han inte ens åt :O)

Haha nu vill Vilma komma upp från bebigymmet, så hinner som vanligt inte ens skriva hälften av det jag har tänkt mig!

Men vem är på att gå prommis med doggarna ngn dag? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka duktiga små krabater du har omkring dig, både Vilma och Rex :)

2007-12-27 @ 17:07:11
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Pia

Uppdatera!;)

2007-12-29 @ 19:26:14
URL: http://piasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0