nu så..

nu kommer fortsättningen :)

inte för att jag riktigt minns vad jag skrev om, särkert nå ovesäntligt som vanligt, men men!
Har iaf kommit hem för en timme sen, jag o rex var i stan o knallade, både jag o han behövde lite miljöombyte.
vi gick lite över en timme, skönt faktiskt!
och han skötte sig riktigt bra.. endast ngt stressad i början, men gav honom kommandot sidan, så gick allt som smort :D
gick förbi hos mamma och sa hej, gus så rex blir glad när han kommer dit.. släppte honom när vi kom in i trapphuset, och han sprang direkt upp till rätt dörr, han har endast varit där 2 ggr tror jag?
så när jag kom upp dit så satt han framför dörren och viftade på svansen.

han vet att han måste hälsa försiktigt på mamma, hon tycker att det är lite obehagligt om hundar är för "på", och rex blir ju lätt så när han blir uppspelt o glad :)

nåväl, när vi kom hem så såg lilla familjen på mannen som talar med hundar, och nu sitter jag här..

på lördag har vi ju dop, börjar känna mig lite stressad..
nog för att mamma, pappa, mormor, morfar o alex föräldrar fixar det mesta, men jag är jämt så nojig att jag ska glöma nå viktigt så allt blir förstört!
men det ska bli trevligt :) göra nå roligt för lilla vilma!

på onsdag ska vi nog och bada, jag alex o vilma, fan så mysigt! bara göra nå vi tre :)
då ska jag passa på att ta lite kort!
på tal om kameror så ska vi nog köpa en systemkamera efter jul, nice, så man får bra bilder :)
det tycker jag är en investering för livet, tänk vad kul att ha riktigt FINA bilder att kolla på om 20 år, när man är gammal o grå :D haha tänk då är jag o alex 41-42 år och vilma 20 år :P

nå nu ska jag dra mig mot soffan!
shobre


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag är också imme på att köpa en, men de är så helvetes dyra ju! Tänkte också kolla lite efter jul om de har någon schysst på rea eller nå.

2007-12-04 @ 07:00:23
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Liiiisa

Dop på lördag! Nice :)

2007-12-04 @ 09:46:23
Postat av: Catti

En systemkamera tycker jag absolut ni ska köpa er. På mellandagsrean kanske? De har ju inte gått ner något i pris ännu sedan jag fick min på studenten för 1 och ett halvt år sedan, jäkligt konstigt. :D

2007-12-04 @ 10:52:53
URL: http://www.catti.se
Postat av: Anonym

shit va roligt med dop på lördag, jag längtar lite. Tycker ju som om att gå i kyrkan och vara fin. Låter som om jag vore kristen :) haha

2007-12-04 @ 13:36:06
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Jonna

Jaaa. låter helt perfekt! Bara roligt! Zeke har å börjat bli lite mer kaxig, vet inte om d e med åldern? Men de hade varit trevligt å nyttigt å gå någon promenad. e så himla trist å gå på långisa själv:D

2007-12-04 @ 13:54:56
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Anonym

Det hade varit jättekul att komma, men vi hinner tyvärr inte. :( Har så mycket saker att göra i helgen. Datorrummet ska målas och julklappar måste inhandlas. Men en promenad är jag på att ta när som helst :)

2007-12-05 @ 19:44:35
URL: http://rudies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0