Lilla hjärtat sover fortfarande :)

Jag gick i sängen och la mig med hjärtat kl kvart över nio igår kväll, hon somnade kring kvart i tio. så skönt att bara få umgås med alex  på kvällarna för en gång skull.. var ju faktiskt 5 månader sedan hon föddes nu, och hon har alltid varit grinig på kvällens tills nu, och somnat kring 1-2 tiden, men inte nu :)
känns som en stor lättnad att bärja få in sovrutiner, visst nå vet jag att det kommer att komma svackor, precis som i allt annat, men nu vet jag ju att det inte är omöjligt iaf!

Idag blir det lugna gatan hela dagen, ska ta upp lillan strax, bada henne och mata henne.
Har faktiskt redan hunnit äta frukost innan hon vaknade också, så sen ska vi väl knalla ut på en liten promenad, antar att den blir med jenny, dogge o loke? :) Eller kom på att det ända inplanerade jag har idag/ikväll är att baka lussebullar plus att jag verkligen skulle behöva färga mitt hår.. Men det vill jag inte göra själv, bara om ngn hjälper mig, får höra med mamma när hon slutar?

Ska förresten till öppna mottagningen med Vilmisen imorn, har inte varit där på ca 2 månader, slarv pelle man är! Jajja hon har ju faktiskt varit pigg, frisk, ätit bra m.m. så hon har nog ökad i vikt o längd som hon ska :)

Jag har nog haft en sån där underbar helg, när det känns som att allt går på räls, när man vet att man inte hade kunnat ha det bättre, man bara trivs i sin livssituation  :)
Jag förstår att jag inte hade kunnat ha en bättre pojkvän, pappa till vårt barn. han angegerar sig i henne som aldrig förr :) Han ställer alltid upp för mig oavsett vad, jag är så glad :D

Förresten blir det ngn träning med hundarna i veckan? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, lite träning måste vi ju hinna med :) Annars blir Lycklig olycklig :)

2007-12-17 @ 09:23:58
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Pia

Ojoj, är hon redan 5 månader. Tiden går så fort, snart flyttar hon hemifrån! ;)
hihi

2007-12-17 @ 17:55:45
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Pia

Roligt att få kommentarer, ska bättre mig och kommentera dina inlägg också! :)

2007-12-17 @ 19:05:11
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jo allt va toppen å även zeke:) Jo holly åker idag till en kompis, hone i höglöpet. men ja har ju zeke kvar så jätte gärna. kan i morron i stort sett hela dagen:D Kan du då?

2007-12-17 @ 19:34:50
URL: http://jonna1983.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0