Glada hundar och glada mattar :)

Idag har jag varit hundvakt åt Lycka, mys pys!
Hon är som ett glädjepaket hela hon, svansen har hon viftat på konstant sen hon kom hit 8 imorse tills Marie hämtade henne halv tre.
Direkt man ser på henne, säger nå till henne eller bara går i närheten av henne så blir hon så glad :)
Rex blev nog förvånad när vi för det första klev upp så tidigt hela familjen, drog upp persiennerna och inte lät honom sova till kl 12 som vanligt.
Och sen knackar det på dörren, och inte kommer Lycka, haha :D Dom har då busat och mys om vart annat, haha så roliga, för dom sover PÅ varandra! Har inte tagit kort på just det, men vad vi skrattade.. Dom gillar värme väldigt mycket, båda hundarna la sig i hallen på golvet där varmvattenrören går, nära vårat jättevarma element!

Vi gick ca 2 timmar, det gick bra! Mötte även upp Jenny, Loke och Douglas, alltid lika trevligt att bara surra under promenaderna! Jag har tur som har henne här :)  Hade bara velat att Alex hade haft Vilma så jag hade kunnat koncentrera mig på hundarna ist för att skjuta vagnen.. Måste säga att Marie har varit såå duktig med Lycka, shit vilken hund du har! :D Bara att säga till om du vill ha hundvakt åt henne, hon och Rex är verkligen som ler och långhalm..

Skriver mer om dopet och allt som jag inte har hunnit uppdatera om sen imorn eller nå, nu ska jag mata o natta vilma innan top model.

Lite bilder från idag tills vidare då :)

image56





Såhär trött var Rex sen ;) 
image61

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo vi kanske kan göra de imorgon, om jag inte åker till stan. Men kändes lite trist att göra de själv. Kanske kan ta de på fredag, stan alltså om du ändå får pengar då??!! :) ring mig, för jag har ju glömt fylla på telefon..

2007-12-12 @ 22:41:34
URL: http://fibbz.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, klart hon tycker det är kul att komma till er, så där glad är hon inte hemma kan jag ju säga :)

Gud vilka fina bilder. Jag snor dem av dig om det är ok. Fast den sista på Rex var ju bara för ful. Haha. Dessa grodlår :)

2007-12-13 @ 07:45:24
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Lisa

Fan vad söta dom är! Och jag ser nästan ingen skillnad på dom ibland när man ser dom på kort! :) Dom är ju så jääkla lika varandra ändå :)

2007-12-13 @ 10:04:29
Postat av: Catti

Åh så himla fina vovvar! :) Lite avis är jag allt. ;)

2007-12-13 @ 22:44:57
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0