Framkallning

Idag har jag framkallat kort, lr skickat in till fotoquick med andra ord.. det blev hela 198 st kort i vnligt format, och 10 st förstoringar, men tankspridd som jag är tror jag att jag råkade välja förstoringarna endast i 15x20 cm, var tänkt att de, skulle vara 20x30 cm, men jajja, jag får endast en till anledning att framärkalla igen :)

Tog bilder enda från då Rex var valp, och tillochmed innan det, typ då jag och Alex blev tillsammans nästan.. haha det var länge sen :)
Ska leta fram fler bilder till nästa gång, blir kul att ha dom i ett album och inte bara på datorn!

Förresten Marie, jag såg att vi har hur många fina bilder som helst på Lycka sen hon var 8-11 veckor ca, om du vill ha dem, kan jag skicka :)

På fredag ska jag nog en sväng på stan med Pia och handla dom sista julklapparna, har kvar att köpa till Josefine, Alex, och fotoramar till alla som ska få kort! Ska höra med Alex om han kan vara hemma med Vilma då, lär vara så mkt folk, blir så jobbigt att böka i varma trånga affärer med barnvagn ju!

Haha jag är nog rätt knäpp, tidigare ikväll, bara för typ 1 timme sen så sa jag till Alex att han skulle ha Vilma, för att jag var så trött o hade så fullt med saker jag behövde göra, men så somnade hon i min famn när jag gav henne sista flaskan halv tio.. Så när Alex kommer hem från kvällspromenaden med Rex så beklagar jag mig till honom att jag inte har ngt att göra, att jag är rastlös, haha!
Jag är bara helt enkelt inte van att ha en så här snäll bejbis, som somnar tidigt :)
Såå nu gott folk ska jag ta till vara på min alldeles egna tid och gå och rensa lite skrot vi ska slänga!

Kram kram!

Bilden är från dopet. Fr. vänster. Alex Vilma Jag Josefine (min syster) Sofia (Alex syster) och Jenny, alla hennes 3 faddrar :)

image63

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, gud va roligt! Kan du inte skicka dem på min mail [email protected]
Se till när du skriver mailadressen att du sätter in TVÅ understreck. Annars gör du aom alla andra och skickar fel ;)

2007-12-18 @ 07:47:51
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo det måste vi göra! Nån dag när det kommit fin ny snö och är så där fluffigt. Då måste ni komma ut till skogen så det får leka och busa som tokar och så vi kan ta en massa fina bilder. Så hör vi med Ebba om hon vill vara med :)

2007-12-18 @ 08:29:39
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Lisa

På fredag ska vi till sunderbyn :) 10.20 Så de ska bli kul! ;)

2007-12-18 @ 10:04:31
Postat av: Jonna

gud va mysigt me dop:)

2007-12-18 @ 10:25:26
URL: http://jonna1983.blogg.se
Postat av: Pia

Vad fina ni var!=)

2007-12-18 @ 11:22:10
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vägde henne igår på djurmagazinet och såg att hon hade gått NER 1,5 kilo sen vi var hos vetten och sydde örat. Ändå äter hon bra nu, man jag tror att det är valphullet som börjar försvinna :)

2007-12-18 @ 15:29:58
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Catti

Ahaa! Fast vi har ju som inte börjat med bebisverkstan
ännu men. :) Fan jag blir så less på Björx VC. Dom är så jävla otrevliga där! Borde nog byta till Mjölkuddens egentligen.

Usch ja, jag känner på en gång när nån röker utanför lägenhetshuset haha! Det är verkligen inte fräscht.. :( Men nu när det kommer IN också.. Huuuh.

2007-12-19 @ 15:26:44
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0