fan vad jag är leeeeeessss

skrev just världens längsta inlägg och inte ens hälften kom med!!!!
inte en chans att jag ids skriva allt  igen, åååååååååh..

jajja..
drar det kortfattat.

- på söndag ska molly o rex busa för första ggn, ska bli kul o se vad dom tycker om varandra :) vad tror du pia? :D
- rex o dogge busar så fint, har dom alltiod hjort, men nu bättre än någonsin :)
- att dogge är en jättefin hund med väldigt bra lydnad och helmysig :)
- vi ska kanske o bada på söndag på hertsön.
- att jag älskar min sambo och bästa vän alex, givetvis vilma o rex med!
- att jag har varit på växhuset o trfääats andra mammor idag (vet ej om det kom med i tidiger inlägget?)
- att jag ska sova nu :)

fick kortfattat med lite nu iaf, fast trist blev det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0