duktiga tjejen :)

måste få skryta lite om min lilla dotter!
började med 5- min metoden igår, det tog ca 1 1/2 timme för henne att somna, men hon blev alrig särskillt ledsen, utan bara lite små gnällig när tex. tutten får ut, lr när snuttetrasan låg mitt i ansiktet. men gick dit med jämna mellanrum och pratade dovt med henne och strök henne på pannan, tillslut somnade hon starx före kl 22.
och sov till kl 6:30 på morgonen :)

sen nu när vi kommit hem från stan var hon jätte trött av alla nya intryck m.m. så la ner henne i hennes säng, släckte ner lite och pussade henne godnatt. fick endast gå in 1 gång till henne och ge henne tutten som farit ut. det tog alltså ca 10 min för henne att somna SJÄLV :D
'
visst nå vet jag att detta säkert var enbart tur, men det känns iaf som att det har givit lite resultat.
får hoppas att hon är lika snäll mot pappa ikväll! :)

har varit på stan hela dagen med jenny, åt och fikade på mat & prat, kollade även kläder till jenny inför utgången under mellandagarna! hon köpte en jättefin tröja, hade också velat ha en sån, haha ovanligt att vi faller för samma saker :)

nu ska jag fortsätta laga mat.
syns ikväll tjejer! :)



Vill förresten bara ägna en liten rad till min älskade familj, helt otroligt hur mkt  ni betyder för mig & hur mkt jag älskar er :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig lilla Vilma är :) Vill också ha ett snällt barn när det blir dags för det :)

2007-12-21 @ 17:52:19
URL: http://rudies.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad duktig hon är! :) Synd att jag inte kund efölja idag.. blev så fullt upp :(

2007-12-21 @ 18:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0